DOA5LR Kostüm Kataloğu LR10
Deception kostümlerini Dead or Alive 5 Last Round ile kullanabilmek için bu ücretsiz yüklemenin yapılması gerekmektedir. *Kostümler sadece bu yükleme ile kullanılamazlar. * Bu içeriği kullanmak için lütfen en son oyun güncellemesini kurun.