DOA5LR Kostüm Kataloğu LR09
Dead or Alive 5 Last Round Savaşçı Gücü kostümlerini kullanabilmek için bu ücretsiz yüklemenin yapılması gerekmektedir. Kostümler sadece bu yükleme ile kullanılamazlar. Bu içeriği kullanmak için lütfen en son oyun güncellemesini yükleyin.