DOA5LR Kostüm Kataloğu LR01
Dead or Alie 5 Last Round'un Aloha, Nefes Kesenler, Plaj Partisi, Yeni Meydan Okuyanlar, Son Tatil, En Seksi ve Ninja 2015 kostümlerini kullanabilmek için bu ücretsiz yüklemenin yapılması gerekmektedir. Kostümler sadece bu yükleme ile kullanılamazlar. Bu içeriği kullanmak için lütfen en son oyun güncellemesini yükleyin.