DOA5LR Kostüm Kataloğu 4
Bu ücretsiz indirme Dead or Alive 5 Last Round'daki Marie Rose'un Melek Hizmetçi kostümünü (sadece DOA5LR Yeni Kostüm Kartı sahipleri içindir) kullanmak için gereklidir. *Kostüm sadece bu yükleme ile kullanılamaz. Bu içeriği kullanmak için lütfen en son oyun güncellemesini yükleyin.