DOA5LR Karakteri: Naotora Ii
Naotora li şimşek kadar hızlı adımları ile kavgaya atılıyor! Bu karma Samurai Warriors'un aksiyon dolu dünyası ile Dead or Alive 5 Last Round'un dövüş eğlencesini bir araya getiriyor. Li klanının onuru için en güçlü savaşçıları mağlup et! Naotora Ii oynanabilir bir karakter olarak Dead or Alive 5 Last Round'a katılıyor! Dead or Alive 5 Last Round'ta ve Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters'ta Naotora Ii'yi kullanabilmek için bunu indirin . * Bu içerik Yeni Kostüm Kartı 3 + Karakter'e ve Naotora Ii İlk Takdim Kostüm Seti'ne dahildir. Lütfen içerik setlerine ek olarak bireysel içerik satın almayın. *Bu karakterler gelecekte belirli bir süreyle ücretsiz bir deneme sürümü olarak sunulabilir. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor.