DOA5LR Jann Lee Cadılar Bayramı Kostümü 2014
Şeker ver yoksa... Bu Jann Lee için hazırlanan 2014 Cadılar Bayramı kostümü! Notlar: *Ayrıca Jann Lee dahil, 31 karakterin hepsi için tüm Cadılar Bayramı kostümlerini içeren, özel fiyatlı bir paket de var! *Bu kostümü kullanmadan önce en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor.