DOA5LR Honoka Karakteri + İlk Takdim Kostüm Seti
DOA5LR'a katılan en son savaşçı olan Honoka'yı artı ona ait 5 kostümü edinin! Dead or Alive 5 Last Round için Honoka karakterini ve onun Noel Baba Çırağı, Ponpon Kız, Seksi Tavşan, Hemşire ve Hizmetçi kostümlerini içermektedir. *Ücretsiz indirilen DOA5LR Kostüm Kataloğu 2 gereklidir. *Bu kostümleri kullanmadan önce en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor.