DOA5LR Honoka İlk Takdim Kostüm Seti
Honoka için 5 kostümü edinin! Honoka için Noel Baba Çırağı, Ponpon Kız, Seksi Tavşan, Hemşire ve Hizmetçi kostümlerini içermektedir. *Bu kostümleri kullanmadan önce en son güncellemeyi kurmuş olman gerekiyor.