DOA5LR Gust Karması Mayosu - Mila ve Veruschka
Mila için "Nights of Azure 2: Bride of the New Moon"dan Veruschka'nın giysisine dayanan bir kostüm . *Ayrıca tam bir hesaplı set de mevcuttur. Aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat edin. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olmanız gerekiyor. *Ücretsiz indirilen DOA5LR Kostüm Kataloğu LR47 gereklidir. *Bu içeriği kullanabilmek için ilgili karaktere sahip olmanız gerekiyor.