DOA5LR Gust Karması Mayosu - Kokoro ve Ceci
Kokoro için "Atelier Totori ~The Adventurer of Arland~"dan Cecilia Helmold'un giysisine dayanan bir kostüm. *Ayrıca tam bir hesaplı set de mevcuttur. Aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat edin. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olmanız gerekiyor. *Ücretsiz indirilen DOA5LR Kostüm Kataloğu LR47 gereklidir. *Bu içeriği kullanabilmek için ilgili karaktere sahip olmanız gerekiyor.