DOA5LR Gust Karması Mayosu - Honoka ve Liliana
Honoka için "Nights of Azure 2: Bride of the New Moon"dan Liliana Selphin'in giysisine dayanan bir kostüm . *Ayrıca tam bir hesaplı set de mevcuttur. Aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat edin. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olmanız gerekiyor. *Ücretsiz indirilen DOA5LR Kostüm Kataloğu LR47 gereklidir. *Bu içeriği kullanabilmek için ilgili karaktere sahip olmanız gerekiyor.