DOA5LR Gust Karması Mayosu - Hitomi ve Firis
Hitomi için "Atelier Firis ~The Alchemist and the Mysterious Journey~"den Firis Mistlud'un giysisine dayalı bir kostüm. *Ayrıca tam bir hesaplı set de mevcuttur. Aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat edin. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olmanız gerekiyor. *Ücretsiz indirilen DOA5LR Kostüm Kataloğu LR47 gereklidir. *Bu içeriği kullanabilmek için ilgili karaktere sahip olmanız gerekiyor.