DOA5LR Gust Karması Mayosu - Helena ve Pamela
Helena için "Atelier Rorona ~The Alchemist of Arland~"dan Pamela Ibis'in giysisine dayanan bir kostüm. *Ayrıca tam bir hesaplı set de mevcuttur. Aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat edin. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olmanız gerekiyor. *Ücretsiz indirilen DOA5LR Kostüm Kataloğu LR47 gereklidir. *Bu içeriği kullanabilmek için ilgili karaktere sahip olmanız gerekiyor.