DOA5LR Gust Karması Mayo Seti
Bu DOA5LR karakterleri için Gust ile iş birliği yapılarak hazırlanan bir mayo setidir. Bu set 17 karakter için 17 kostüm içermektedir. Bu set şu karakterler için kostümler içermektedir: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka ve Naotora Ii. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olmanız gerekiyor. *Bu içeriği kullanabilmek için ilgili karaktere sahip olmanız gerekiyor.