DOA5LR Gust Karması - Marie Rose ve Ilmaria
Marie Rose için "Atelier Firis ~The Alchemist and the Mysterious Journey~"den Ilmeria von Leinweber'in giysisine dayalı bir kostüm. *Ayrıca tam bir hesaplı set de mevcuttur. Aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat edin. *Bu içeriği kullanabilmek için en son güncellemeyi kurmuş olmanız gerekiyor. *Ücretsiz indirilen DOA5LR Kostüm Kataloğu LR47 gereklidir. *Bu içeriği kullanabilmek için ilgili karaktere sahip olmanız gerekiyor.