DOA5LR: Core Fighters - Erkek Savaşçı Seti
Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters'ta tüm erkek karakterleri kullanabilmek için bunu indirin . Bu paket Zack, Eliot, Brad Wong, Bayman, Rig, Gen Fu, Akira, Ein, Leon, Jacky,Jann Lee,Bass ve Raidou için karakter kilidi anahtarlarını içeriyor. Bu gelecekte sınırlı bir süreyle ücretsiz bir deneme sürümü olarak sunulabilir.