DLC "New Edition" - Escape Game Fort Boyard
“New Edition” DLC’sini indirin ve yepyeni Escape Game içeriğinin keyfini çıkarın! Büyülü “From the Earth to the Moon”, harika “Turbo Basket” ve yoğun “Water Jet Beam”nın yanı sıra 5 yeni sınav sizi bekliyor. Bu yeni içerik ter dökmenize, düşünmenize ve zorlanmanıza neden olacak! Bonus olarak 11 sınav birebir modlar, arkadaşlar ile karşılıklı oyunlar ve kapsamlı “Escape Game” deneyimi için kullanılabilir olacak!