DiRT Rally 2.0 Year One Pass
Dirt Rally 2.0'ı, 4 sezonun tamamındaki lansman sonrası içerikleri ve Colin McRae: FLAT OUT paketini içerir. Zorlu ralli sahnelerinden ultra modern rallikros turlarına uzanan 26 konum. FIA Dünya Rallikros Şampiyonası 2018 ve 2019 sezonlarındaki arabalar dahil olmak üzere 70'den fazla dünyanın en çok tanınan ralli ve rallikros arabası.