DiRT Rally 2.0 Deluxe Content Pack 2.0 (Seasons 3 and 4)
DiRT Rally 2.0'ın 3 ve 4. Sezonlarındaki tüm içerikleri ve Colin McRae: FLAT OUT paketini içerir. Rallide Finlandiya'nın Jämsä şehri ve rallikrosta Abu Dabi'deki Yas Marina Pisti dahil olmak üzere 6 zorlu konum ekle. Ford Focus RS Rally 2001 ve şampiyona kazanan Peugeot 208 WRX dahil olmak üzere 15 efsane ralli ve rallikros arabasını garajına ekle.