DIRT 5 - Çılgın Ruhlar İçerik Paketi
Çılgın Ruhlar İçerik Paketi ile DIRT 5'e her türlü araziyi aşabilecek şekilde özel tasarlanan iki havalı off-road aracı ekleniyor. Öncelikle herkesin beklediği Ford Bronco Wildtrak 2021'den bahsedelim. 310 beygir gücü ve 181 kg.-mt tork gücü, ayrıca yenilikçi 4x4 ve değişken sistemleri sayesinde yeni Bronco, DIRT 5'teki çılgın etkinliklere katılmak için harika bir yeni araç. Kutumsu şasisi ve dev lastikleri sayesinde unutulmaz bir görünüme sahip, ayrıca sen aracı görünümler ve desenlerle özelleştirince daha da güzel görünecek. Bronco ile birlikte Prodrive Hunter var. "Hiper Çöl Arabası" olarak bilinen Hunter, 2021'de Dakar ve diğer etkinliklerde yarışan, Sebastian Loeb gibi sürücüler tarafından kullanılan inanılmaz Prodrive BRX'in üretim sürümü. Gücünü Ford'un 3,5 litre ikiz turbo V6 motorundan alan ve yaklaşık 500 beygir gücü üreten Hunter, DIRT 5'in küresel off-road etkinliklerini fethetmen için ihtiyaç duyacağın güce sahip. Ayrıca DIRT 5 Çılgın Ruhlar İçerik Paketi, bonus "Çılgın Ruhlar" bölümündeki 25 özel etkinlikle Kariyer modumuzu daha da genişletiyor. Yeni etkinlikler yeni iki aracımızla yarışma şansı, çoklu sınıf yarışları, dinamik hava durumu etkinlikleri ve daha fazla eşsiz deneyim sunacak. Ayrıca iki ek Kariyer Sponsoru da eklendi: Alpinestars ve VP Racing Fuels. Bu sponsorlardan birini seçmek için Kariyerdeki Sponsorlar sekmesine git ve yeni görünümler, özelleştirme öğelerinin de dahil olduğu yeni ödüllerin ve içeriklerin kilidini açmaya başla. Ayrıca her biri yeni Kariyer bölümündeki ilerlemene bağlı olan beş yeni Kupa/Başarıyı gözden kaçırma. Bu pakette bulunan içeriği kullanabilmek için DIRT 5'e sahip olmalısın. Bu paket, Amplified Edition ve Year One Upgrade / Edition sahiplerine sunulan bir hak olarak dahil edilmiştir.