Dinozor Paketi
Saat kaç? Dinozorları gezdirme zamanı! Bu meme dinozorlar kadar eski olabilir, ancak bu şık Dino paketi sadece eski bir fosil değil. Üç Dinozor haritası, iki kertenkele seven deri seti ve giyinme odasında beş sevimli dino eşyası için bu tarih öncesi paketi keşfedin. Son olarak, ROFL ifadesiyle dinozor zevkinizi ifade edin - sadece Dünya'nın yoluna çıkan asteroitlere gülmeyin...