Dinosaur Fossil Hunter - Paleontoloji Simülatör
Dinosaur Fossil Hunter - Paleontoloji Simulator bir paleontologun gerçek hayatını yaşadığın bir hikaye anlatımı simülatörüdür. Farklı toprakları keşfet, keşfedilmemiş fosilleri araştır, ortaya çıkar ve incele ve kendi müzeni inşa etmek için çeşitli iskeletleri hazırla. Milyonlarca yıl önce Dünya'da dolaşan bu soyu tükenmiş canlılar hakkında birçok ilginç gerçeği öğreneceksin. BİLİNEMEYENE SEYAHAT ET Bir zamanlar Dünya'yı yöneten soyu tükenmiş türlerin fosillerini aramak için yola koyul. Çamur, su ve çeşitli çevresel tehlikelerden geçerek yolunu aşacağın Birleşik Devletler'deki çeşitli manzaraların tadını çıkar. Kayaları yok et, su kaynaklarını boşalt ve geniş bir arazide ödülünü ara. KAZI ALANLARINI KEŞFET Fosil bulmak ve toplamak o kadar da kolay değil, özellikle de kendi başına kazı yapman gerekiyorsa. İpuçlarını aramak ve soyu tükenmiş türlerin kalıntılarını keşfetmek için jeoradarını kullan ve sezilerinle dünya'nın uzak geçmişine dair bilgiler için bir katkıda bulun. Tek yapman gereken şeyin doğru kazı alanını bulmak olduğunu düşünüyorsan çok yanılıyorsun. Bu sadece bir başlangıç! Hedefine ulaşmak için elektrikli testere, kürek veya kazma gibi birden fazla alet kullan. Ama kullanırken dikkat et! Bu kemikler çok kırılgan olabilir. HASSAS FOSİLLERİ HAZIRLA Değerli fosiller çok hassastır, bu nedenle tarih öncesi iskeleti tamamen birleştirmeden önce hiçbir şeyin zarar görmemesini sağlamak için kemikleri dikkatlice temizlemen gerekir. Taşınabilir oyun içi tableti kullanarak teknik bilgini yönet ve dünyaca ünlü bir paleontolog haline gel. KENDİNE AİT MÜZENİ TASARLA Dinozor iskeletlerinİ tamamlandıktan sonra müzeni kişiselleştirmenin zamanı geldi. İç mekanı düzenle, bitkiler yetiştir ve binayı çeşitli görsellerle süsle. Kendi tarih öncesi dioramanı tasarla. Kurulum için küçük bitkilerden kayalara ve hatta toprak türlerine kadar tüm nesneleri seç. Dinozorları heyecan verici, dinamik ortamlar oluşturacak şekilde düzenle ki bu, ziyaretçilerinin hayâl gücünü harekete geçirmelerini sağlasın. Sana ait olan bu özel müzenin gerçekten mükemmel bir küratörü ol!