Dijital Çizim Kitabı ve Oyun Müziği
Oyuna ait parçaların tam sürümlerine erişim kazan, bunlar özel bir menü aracılığıyla çalınabilir. Ayrıca 80'ler çizgi filminden 9 bonus parçaya erişim kazan.