Diami Krakens
Diami Krakens Takımı Olağanüstü WR Tyfreak Thrill 'e eklenen Krakens, artık WR Whaling Throttle ile birlikte inanılmaz bir hıza sahip. Kelimenin tam anlamıyla. Yenilenen hücum hattı ve güçlü ve güvenilir RB 'lerden oluşan bir galaksiyle, bu takımın başarısı QB Chewa Ravioli'nin omuzlarında. Savunma güçlü oyununu sürdürebilirse ve saldırı tüm güçleri bir yumrukta toplayabilirse, o zaman birlikte playofflarda gürültü yapabilirler. Hard Schlock Stadium Krakens'e karşı veya Krakens için oynamak sizi Hard Schlock Stadyumu'na götürecektir. Bu stadyum, su kanalları ve palmiye ağaçları ile sahilde güneşli bir gün gibi görünebilir. Ama daha çok bir kasırga ile buluşmak üzere olan bir kumsala benziyor! Bu kumlu alan, tehlikeli piranha çukurlarıyla doludur ve mutasyona uğramış bir solucanın sürekli tehdidi altındadır. Müzik teması Celebration Nation Yaratıcılar: Ty Noam Frankel, Nitai C Boschma, Andrey Vladimirovich Tatarinov APM Music tarafından sağlanmıştır Bu ekleme Mutant Football League'ın temel bir oyun gerektiriyor.