Devasa Şilin Çuvalı (4800 Şilin)
Deceit 2'deki deneyiminizi geliştirmek için 4800 Şilin satın alın. Şilinlerinizi kullanarak farklı karakter ve eşya görünümleri elde edin, oyununuzu kişiselleştirin. Microsoft Store'dan satın alınan şilinler yalnızca Deceit 2'nin Xbox sürümünde kullanıma yöneliktir ve diğer platformlara aktarılamaz.