DEVASA PAKET
Devasa Paket, UFL kulübüne çok sayıda özelleştirme ve takım kurma seçeneği getiriyor. Tam tamına 9.500 LP ve 250.000.000 CP sunan bu paketle takımını özel kılacak premium öğelerin ve eşsiz özelleştirmelerin kilidini açabilirsin. Oyuncu almak, stadyumları yükseltmek, farklı görünümlerle tarzını konuşturmak... Devasa Paket bunların hepsini yaparak takımının geleceğini şekillendirmeni sağlıyor. Özelleştirmelerde detaya inmeyi ve stratejik geliştirmeler yapmayı seven oyuncular için ideal olan bu paket, oyun deneyimini iyileştirirken UFL'in herkes için adil ve dengeli bir oyun olma anlayışını da koruyor.