Deus Ex: Mankind Divided - Taktik Paketi
Mesafeleri avantaja dönüştür. Pakette bulunan özel görünümlü bir Bayıltıcı Tüfek, Mikro Çevirici Güçlendirmesi, bir paket bayıltıcı mühimmat, 3 adet Sis Bombası ve 2 adet Gaz Bombası ile hedefleri sessiz sedasız bertaraf et.