Deus Ex: Mankind Divided - Saldırı Paketi
Pakette bulunan özel görünümlü bir Muharebe Tüfeği, Chaff Güçlendirmesi, Muharebe Tüfeği için bir paket normal mühimmat, bir paket zırh delici mühimmat, 2 adet Parça Tesirli El Bombası ve 2 adet Elektromanyetik El Bombası ile düşmana saldırmaya ve ilerlemeye hazırlan.