Deus Ex: Mankind Divided - Kriminal Geçmiş
Adam Jensen’in Mankind Divided'dan önceki bir zamanda geçen, TF29 için çıktığı ilk görevi keşfet. Jensen, hüküm giymiş bir suçlu kılığında, güçlendirilmiş katillerin tutulduğu çok tehlikeli bir hapishaneye giriyor. Görevi, burada gizli görev ile bulunan fakat ortadan kaybolan başka bir ajanı aramak ve onunla ilgili bilgi toplamak. Bu görevin başarısı terörizme karşı savaşta büyük avantaj sağlayacak, fakat bunun için Jensen'in içine girdiği kılığın karanlık bir yanıyla da yüzleşmesi gerekiyor.