Deus Ex: Mankind Divided - Intruder Gear
İşini sessiz bir şekilde halletmeyi tercih edenlerden misin? Sızma donanımı sunan bu Intruder Gear ile, Deus Ex: Mankind Divided'dan Adam'ın Trençkotu ve Silahının özel görünümlü versiyonlarına (yükseltilebilir parçalarla birlikte) sahip olacaksın. Rüzgarda bir hayalet gibi ol, önüne çıkan her engeli tereyağından kıl çeker gibi, sessizce bertaraf et.