Deus Ex: Mankind Divided - Güçlendirilmiş Gizli Ajan Paketi
Güçlendirilmiş Gizli Ajan Paketinde ilave oyun görevi Desperate Measures ile birlikte Adam'ın Zırhı ve Trençkotu için yeni görünümler, yeni görünümlü Tabanca ve Saldırı Tüfeği, çeşitli mühimmat paketleri, silah yükseltmeler ve daha da fazlası bulunuyor. Bu paket ile hem kişiselleştirilmiş bir görünüme kavuşacak hem de oyun tarzını destekleyecek ilave araçlara sahip olacaksın.