Destiny 2: Throne of Atheon İfade Paketi (PC)
Vault of Glass'ın yayınlanmasını kutlamak için yeni "Throne of Atheon" Egzotik ifadesini Silver Bundle'a ekledik! Throne of Atheon İfade Paketini satın alarak "Throne of Atheon" Egzotik İfadesine ve Sezonları, dış görünüş ürünlerini ve daha fazlasını satın alabileceğin 1.100 Silver'a (1.000 + 100 bonus Silver) sahip olursun! Yeni ifadenin kilidini açmak için Kule'de Özel Teslimatlar Büfesini ziyaret et.