Destiny 2: The Final Shape Yıllık Bilet Yükseltmesi
Yıllık Bilet sürümü, The Final Shape hikâye seferini, yeni yeri, üç yeni Süperi, toplanacak yeni silah ve zırhları, The Final Shape Zindan Anahtarını, yeni ve anında açılan Tesselasyon Egzotik Füzyon Tüfeği için katalizör ve süsü, her Bölüm sırasında teslim edilen bir Gizli Zulayı, bir Egzotik Sparrow Roketini ve The Final Shape yılındaki üç Bölümü içerir.