Desperado Penny - Awesomenauts Assemble! Kostümü
UYARI: Penny Fox içeriğine sahip değilseniz, bu içeriği kullanamayacaksınız. Bu kostümü Awesomenauts Assemble'da kullanabilmek için Penny Fox içeriğine sahip olmanız gerekmektedir. Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Penny Fox için bir kostümü açacaktır.