Denizde Cenaze Bölüm 1 Fragmanı
Sualtı şehrinin görkemli zamanlarının son günlerinde geçen bir hikayede Booker ve Elizabeth’le birlikte Rapture’a geri dönün. Orijinal BioShock ve BioShock Infinite’in geliştiricisi olan Irrational Games’in geliştirdiği bu DLC’de, BioShock Infinite motoru ile neredeyse sıfırdan oluşturulan Rapture, daha önce hiç görmediğiniz bir şekilde okyanusun derinliklerinde yatan parlak bir inciyi andırıyor. Dövüş deneyimi oyuncuya BioShock ve BioShock Infinite'in en iyi yanlarını birleştiren bir dövüş deneyimi sunacak şekilde gizlilik ve kaynak yönetimine daha fazla ağırlık verilerek yeniden dengelendi ve baştan yaratıldı. Yeniden oyuna dönen silah çarkının yanında bir yeni silah, orijinal BioShock'tan çok tutulan eski bir silah, yeni bir Plazmit ve yeni Gear and Tears dahildir.Bu paket BioShock Infinite Season Pass'e dahildir ve yeni Başarılar içerir.