DeLorean 2650
Galaksideki en ikonik araba üreticilerinden biri olan Delorean Motor Company en iyi aracını GRIP'e enjekte ediyor. Silahlı, zırhlı, döndürülebilir ve jet yakıtı doldurulmuş; bu Delorean'ın görebileceğin en güçlü aracı ve pilotu.