Değerli Taş Paketi 4950
"Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL"da kullanılabilecek 4950 Değerli Taş (780 tanesi bonus Değerli Taştır) içerir. Değerli Taşlar, Mağazada Kart Paketleri ve Aksesuar satın almak için kullanılabilen oyun içi bir para birimidir.