Değerli Taş Paketi 360
"Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL"da kullanılabilecek 360 Değerli Taş (25 tanesi bonus Değerli Taştır) içerir. Değerli Taşlar, Mağazada Kart Paketleri ve Aksesuar satın almak için kullanılabilen oyun içi bir para birimidir.