Değerli Taş Paketi 2350
"Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL"da kullanılabilecek 2350 Değerli Taş (300 tanesi bonus Değerli Taştır) içerir. Değerli Taşlar, Mağazada Kart Paketleri ve Aksesuar satın almak için kullanılabilen oyun içi bir para birimidir.