Dead Rising Deluxe Remaster Demo
Sınırsız özgürlük, sonsuz vahşet! Gelmiş geçmiş en efsanevi zombi oyunlarından biri olan Dead Rising, RE ENGINE oyun motorunun gücüyle geri dönüyor! Benzersiz oynanışı korunurken grafikler, ses ve oynanabilirlik büyük ölçüde iyileştirildi! Bu demo, Dead Rising Deluxe Remaster'ı başından itibaren oynamanı sağlar. *Bazı özellikler tam sürümden farklı olabilir. *Demo sürümündeki kayıt verileri tam sürüme aktarılamaz. Dead Rising geri döndü ve her zamankinden daha iyi bir hâlde! Orijinal oyuna kapsamlı bir "Deluxe Remaster" işlemi uygulandı! Dead Rising serisi, zombi ordularına karşı hayatta kalmak için savaştığın amansız zombi katliamı aksiyonuyla tanınır. Bu, serinin ilk oyunudur ve grafik olarak tamamen yenilenmiştir. Artık tamamen seslendirilmiş, otomatik kaydetmeyi destekliyor ve daha da akıcı bir oyun deneyimi için çeşitli yaşam kalitesi iyileştirmeleri içeriyor. Sınırsız özgürlüğü ve sonsuz vahşeti bizzat deneyimle!