Dead Rising 4 - X-Yumrukları
Bu özel olarak kaplanmış X-Yumruklarını giyerken zombi kargaşasına giden yolunuzu kırıp dökerek ve yumruklayarak açın. Acil Durum Sığınıkları (Hikaye) ve Otomatlardan (Çok Oyunculu) alınabilir. X-Yumrukları, Exo Kıyafetleri ile birlikte giyilebilir şekilde geliyor. Kuvvetli bir yumruk çakmaya hazır olun.