Dead Rising 4: Frank Rising
Dead Rising 4: Frank Rising'de Frank West, Willamette'nin sürüsünün en yeni üyesi oluyor. Ölümcül ve çok garip zombi mutasyonları ve et açlığına sahip olan Frank, iştahını bastırmalı, davranışlarını düzeltmeli ve devlet onun davasını tamamen kapatmadan önce şehirden kaçmalı.