Dead Rising 4 - Çirkin Kış Kazağı
Güzellik, bakanın gözlerindedir! Hindili akşam yemeklerini ve zombileri oyarken bu Çirkin Kış Kazağını giyerek yılbaşı ruhunu herkese göster. Bu canlı moda ifadesinin sıcaklığının ve neşesinin tadını çıkar (tabii koltuk altını kaşındıran yünü düşünmemeye çalış). Aynanın önünde kıyafetlerini değiştirerek elde edebilirsin (Hikaye). Güle güle giy! NOT: Çirkin Kış Kazağı SADECE TEK OYUNCU modunda kullanılabilir.