Dead or Alive 5 Last Round Ful Versiyon Kilit Açma
Dead or Alive 5 Last Round ful versiyonuna yükseltme yapmak için gereklidir Bu size ödül kazanma, bazı aşamaların kilidini açma ve başka fırsatlar sağlayacaktır. Bu ful oyun güncellemesi bütün Ek Karakterleri ve Story Modu olmak üzere, 28 adet indirilebilir içerik içermektedir. İndirilebilir 33 adet içeriğin tümü ayrı ayrı, bireysel olarak da satın alınabilir.