Dead Island 2 - SoLA
Sahneye çık ve Kaliforniya'nın en büyük müzik festivali olan SoLA'nın, kadim topraklara kurulmuş olan kalbine atla... Psikedelik bir ritim, LA'nın son partisinin hareketli kalbinin peşine düştü ve festivali kaosa sürükleyerek geride sadece kanla dolu, çürüyen bir krater ve gölgelerde saklanan kötücül bir varlık bıraktı. Orada bir şeyler var ve açlığı halen dinmiş değil. Müzikle yüz yüze gelip gerçekliğin sınırında parti yapan karanlığa karşı savaşmaya hazır mısın? Dead Island 2'nin bu ikinci hikaye genişletmesinde kendini sına. Yeni Hikaye Ölümcül bir virüs The Valley'i kasıp kavuruyor, vadinin sakinlerini gözü dönmüş zombilere dönüştürüyor. Yer altından gelen bir ritim, öteki dünyadan sesleniyor: bu Autophage'in ritmi. Esrarengiz bir uyarı mesajına kulak veren oyuncular SoLA'nın harabelerini keşfetmeli ve bu dünyaya ait olamayacak bu tehlikeyi durdurmalı. Yeni Konum LA'nın (veya bizim tabirimizle HELL-A'nın) kalbindeki vahşi, kanın gövdeyi götürdüğü müzik festivali, yaşayanları zombilere dönüştüren ve tüm dünyadan duyulma potansiyeli taşıyan The Beat'in sesini yankılıyor. Yeni Düşmanlar Whipper - yeni bir apeks varyantı düşman. Autophage tarafından kendinden nefret ettirilerek delirtilmiş. Kendi vücuduna zarar verme dürtüleri, onları deşik karınları ve dışarı dökülen bağırsaklarıyla, uzun mesafelerden düşmanlarının üzerine atlayabilen korkunç kabuslara dönüştürmüş! Clotter - başka bir rahatsız edici apeks zombi. Çürüyerek mide bulandırıcı bir et ve kan yığınına dönüşüp hiçbir hasardan etkilenmeyebilir, ardından savaşa devam etmek için farklı bir yerde yeniden şekillenebilir. Kalplerinden berbat kokulu, güçlü bir kan akıntısı püskürtebilirler! Yeni Efsanevi Silahlar Ripper - Bir beyzbol sopası ve bir daire testerenin ölümcül birleşimi, uzuvları koparmak için ideal bir vurucu makine gibi. Sawblade Launcher - döner testereler ateşleyen ağır bir silah. Uzaktan kelle uçurmak ve uzuv koparmak için mükemmel.