Dead by Daylight: Silent Hill Bölümü
Silent Hill, Dead by Daylight'ın en yeni bölümüdür. İçerisinde yeni bir katil olan Cellat, yeni Kurban Cheryl Mason ile bir harita bulunuyor. Bu eklentiyi satın almak, yeni Katil ve yeni Kurban ile birlikte Metatron'un Mührü isimli özel, evrensel bir Muska'yı da açar. Silent Hill bölümü, binanın içinde yaşanan çocukluk travmalarının kâbus gibi bir hale büründüğü yeni Midwich İlköğretim Okulu haritasını içeriyor. Yeni Katil Cellat olarak Piramit Kafa'yı kontrol et ve devasa bıçağı ile yoluna çıkan herkesi çarpık görüşü ile cezalandırmaya hazırlan. Yeni eklenen Kurban ise Cheryl Mason. Cesur ve açık sözlü olan Cheryl, Silent Hill'in cehennemi andıran "Öbür Dünya"sında hayatta kalmayı başardı ve babasının katili olan Tarikat'tan intikamını aldı. Yaşının göstermediği kadar çok deneyime sahip olan Cheryl, bir kez daha yoluna çıkan kötülüklere karşı durmaya hazır.