Dead by Daylight: SHATTERED BLOODLINE Bölümü
SHATTERED BLOODLINE Bölümü, Dead by Daylight'ın bir bölümüdür ve yeni bir Katil, bir Yaşayan ve bir Harita içermektedir. Alelade şeylerin altında yatanlar, ürkütücü olabilir. Tuhaf aile hayatının katmanları arasında şiddet azar. Bu karanlık azgın güç ortaya çıktığında yaşamlar parçalanıp gider ve aileler dağılır. Hiddet onun kanındandı. Eve geldiğinde kendi izlerini bırakan, hayal bile edilemeyecek dehşetlerle yüzleşti. Şimdi yürüyor, aklından çıkmayan görüntülerle intikam dolu, bu dünyayla diğerinin arasında bir yerde. Adam Francis'in mirası yok. Sahip olduğu her şeyi kendisi kazandı. Disiplinli ve azimli biri olarak aklına koyduğu her şeye yapabileceğini biliyor. Sıkı çalışmaları karşılığını verdi ve adasını vererek evinden kilometrelerce ötede bir takımada aldı. Japonya'da kendi başına öğrenmek için çok çalıştığı dersleri paylaşmaktadır. Fakat hiçbir şey onu bu derse hazırlamamıştır.