Dead by Daylight: Eski Yaralar Paketi
Dead by Daylight'in şimdiye kadarki en acımasız 4 bölümü olan Darkness Among Us, Demise of the Faithful, Cursed Legacy ve Chains of Hate'den 8 oynanabilir karakteri içeren Eski Yaralar Paketi'nde seni azap bekliyor. Merhametsiz bir dörtlünün karanlık yoldaşlığına tanık ol. Bedeni ve ruhu çürüten bir bağlılığı deneyimle. Tarih boyunca hep yıkım getirmiş bir yolda ilerle. İntikam arayanın ebedi kefaretiyle yüzleş. Orijinal dört Katil'in yanı sıra dört Kurban'ı da Sis'e getiren bu paket sayesinde unutulmaz bir çok oyunculu korku deneyimi seni bekliyor. Her paket şunları içerir: - Çete ve Jeff Johansen (Darkness Among Us) - Veba ve Jane Romero (Demise of the Faithful) - Oni ve Yui Kimura (Cursed Legacy) - Tezecel ve Zarina Kassir (Chains of Hate) - Pakette bulunan belirli karakterler için 8 ilave kıyafet. - DLC'ye özel 4 eşya.