Dead by Daylight: Chucky Bölümü
Sonsuza dek yanında olacak yeni en yakın arkadaşınla tanış. Dead by Daylight: Chucky, yeni bir Katil ile ikonik korku efsanesini Sis'e getiriyor: Uslu Çocuk - Chucky. Bu eklentiyi satın alarak özel bir muska olan Uslu Çocuk Kutusu'nu elde et. Oynamak ister misin? Chucky, Sis'e giriş yaptı. Öldürme tutkusu ve meşhur kelime oyunlarıyla Kurbanlara dehşeti yaşatıyor. Uslu Çocuk'u hemen eve getir, getirmezsen paketlenen sen olursun.