Dead by Daylight: Bitmeyen Av Paketi
Dead by Daylight'ın şimdiye kadarki en amansız 4 bölümü olan Portrait of a Murder, Roots of Dread, Forged in Fog ve Tools of Torment'ten 9 oynanabilir karakteri içeren Bitmeyen Av Paketi'yle dehşet peşinden geliyor. Bir ızdırap şaheseri yaratmak için kolları sıva. Karanlık etrafını sararken nefesini tut. Paslanmış çeliklerin ve sayısız vahşetin çağını hatırla. Üst düzey teknolojiden güç alan bir uç yırtıcıyla göz göze gel. Orijinal dört Katil'in yanı sıra beş Kurban'ı da Sis'e getiren bu paket sayesinde unutulmaz bir çok oyunculu korku deneyimi seni bekliyor. Bitmeyen Av Paketi'nin içindekiler: - Sanatçı ve Jonah Vasquez (Portrait of a Murder) - Kancalı Kepçe ve Haddie Kaur (Roots of Dread) - Şövalye ve Vittorio Toscano (Forged in Fog) - Kafatası Taciri, Thalita Lyra ve Renato Lyra (Tools Of Torment) - Pakette bulunan belirli karakterler için 9 ilave kıyafet. - DLC'ye özel 6 eşya.